0 oy
481 göst.
22 Mayıs 2020 Doğum kategorisinde (51 puan) sordu
Merhaba kızlar 30. Haftaya girdim bugün bebeğin aşağiya indiğini farkettim sanki  karnımın alt tarafı ağırlaştı ağrılarım var hafif tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim doğummu yaklaşıyor normalmi yoksa bu durum ,??
Gebelik haftası 30

2 Cevap

0 oy
22 Mayıs 2020 (60 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Benim 23+2 Bu gün doktora gittim bebeğin basi aşağı inmiş dedi doktor yani dart etmiyo ne zaman olcağı beli deyil malesef:ermm:

22 Mayıs 2020 (166 puan) yorumladı
Bebeğin başının aşağıya inmesi pozisyonu öğrenmiş demek. Haftanız erken pozisyon değiştirebilir önemli olan kanala inmesi. Bizde 27 haftalık olduk doktorumuz bu şekilde açıklama yaptı.
-Reklam-
0 oy
22 Mayıs 2020 (1,697 puan) cevapladı
Kadın Doğum hastenesine acil'e neden gitmiyosunuz ki ?
22 Mayıs 2020 (51 puan) yorumladı
Randevu aldım bayram sonuna o zaman gitmeyi düşünüyorum

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 472 göst.
15 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Rabia Altay (77 puan) sordu
0 oy
6 cevap 908 göst.
4 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mrtbrc (213 puan) sordu
0 oy
2 cevap 273 göst.
0 oy
2 cevap 422 göst.
9 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Anneolmak. (62 puan) sordu

1,512,801 soru

24,673,957 cevap

367,431 kullanıcı

...