0 oy
780 göst.
21 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
32. Haftamda çalışabilir raporu almadan çalışmaya devam ettim.Şuan 35. Haftadayım rapor almayı unuttum yarın gidip alsam bir sıkıntı olur mu?Benzer durum yaşayan var mı?
Gebelik haftası 35

3 Cevap

0 oy
21 Mayıs 2020 (31 puan) cevapladı
Bu vırus salgınında izne cıkmadınızmı ben 20 haftalık suan 2 ay dır ucretsız izin kullsnıyorum haziranda baslıcam tekstil firmasında calisıyorum 
21 Mayıs 2020 (1 puan) yorumladı
Öğretmenim ben online eğitim vererek çalışmaya devam ediyorum.
-Reklam-
0 oy
22 Mayıs 2020 (1,749 puan) cevapladı
canım rapor almadıysanız o 3 hafta doğum sonrasında eklenmiyor diye biliyorum ama iyice bir araştırın gene de doktorunuzda uyarmadi mı hiç 
0 oy
7 Temmuz 2020 (172 puan) cevapladı
Merhabalar raporu alabildiniz mi acaba bir sikinti oldu mu? 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 488 göst.
0 oy
3 cevap 769 göst.
0 oy
5 cevap 710 göst.
0 oy
2 cevap 653 göst.

1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...