0 oy
578 göst.
21 Mayıs 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (235 puan) sordu
Sorum yukarda hanımlar
Gebelik haftası 37+5

2 Cevap

0 oy
21 Mayıs 2020 (3 puan) cevapladı
Aynı sıkıntıları bende de var doktor normal dedi
21 Mayıs 2020 (235 puan) yorumladı
Topuk ağrın varmı peki
21 Mayıs 2020 (3 puan) yorumladı
Biraz
-Reklam-
0 oy
21 Mayıs 2020 (397 puan) cevapladı
Tabi ki normal , 36+3 haftaligim elim ayagim surekli sis dogum yaklastikca normal cnm ole seyler fazla ayakta kalmamaya calis yine de
21 Mayıs 2020 (235 puan) yorumladı
Tamam canım tşk ederim
21 Mayıs 2020 (397 puan) yorumladı
Rica ederm cnm

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 349 göst.
0 oy
6 cevap 542 göst.
0 oy
6 cevap 649 göst.

1,512,378 soru

24,668,388 cevap

367,122 kullanıcı

...