Bendede aynı canım muhtemelen bebegin keseye yakın o yüzden baskı yapiyo ben sürekli test vs yaptırıyorum hic bisey çıkmadı yinede hekiminle görüş istersen ama normal bi durum diye biliyorum bu gidişle lazımlik alicam yani sürekli yol katediyorum
1,512,339 soru
24,667,968 cevap
367,099 kullanıcı