0 oy
401 göst.
20 Mayıs 2020 Doğum kategorisinde (88 puan) sordu
Kizlar merhaba 36 haftadayım belime  5 10 dakkada bi sürekli ve siddetli ağrı giriyor bu doğum belirtisimi başka bir sıkıntim yok sadece belim
Gebelik haftası 36+2

3 Cevap

0 oy
20 Mayıs 2020 (76 puan) cevapladı
Belden başlayıp kasığa gelirse doğum sancısı belirtisi olur. O zaman çamaşırsız elbise giyip suyunu kontrol et. Ve Su içip soluna yat. Daha yarım saat önce ebeden öğrendim. Ciddi sancı kasılma var bende de sancı süresi tutuyorum.. 
20 Mayıs 2020 (88 puan) yorumladı
Sadece şuan belde canim ama bebekte toplanıyor daha önceki doğumum sezaryan hoc başıma gelmedi böyle bir şey  bel agrım şiddetli sadece
20 Mayıs 2020 (76 puan) yorumladı
Herkeste nasıl başlar nasıl ilerler bilemiyoruz ama sen soluna yatıp dinlenmeye bak su tüket bol bol..
20 Mayıs 2020 (88 puan) yorumladı
Tamam canim tesekkurederim
-Reklam-
0 oy
20 Mayıs 2020 (112 puan) cevapladı
Dün gece de ben öyleydim sabaha geçti cnm 36+4teyim ben de. Baya korktum ama ay sancısı diyorlarmış bu sancılara şiddetlenirse doktora gitmelisin 
20 Mayıs 2020 (88 puan) yorumladı
Takıp ediyorum şuan ilerlerse gidicem tesekkurederim
0 oy
20 Mayıs 2020 (838 puan) cevapladı
Sancin olabilir bi doktora git nts taksinlar canım 
20 Mayıs 2020 (88 puan) yorumladı
Şuan dr dayim nts girdim bekliyorum

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 200 göst.
0 oy
6 cevap 579 göst.
0 oy
1 cevap 371 göst.
0 oy
0 cevap 166 göst.
28 Mayıs 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Gulentokur (283 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...