Bendede oluyo arada bazen yok bisey bazen de kasiniyo rum çok uyuz olmus gbi))))
33 haftam bitti hala kasiniyorum ben. özellikle gögüslerim nasil kasiniyor kipkirmizi oldu . hemen kolonya sürüyorum yatistiriyor geri kasiniyor
1,512,748 soru
24,673,330 cevap
367,396 kullanıcı