38+ 1 de sezeryanla bi erkek bebek dünyaya getirdim. Son ana kadar kiz diye bekliyorduk süpriz oldu 2 gun oldu hastanedeyiz oğluşumla. Rabbim hepinizi kurtarsin.
Aa hayirli olsun gozun aydin teyzem gibi olmussun kiz bekledi oglan olmustu dogumda belli degilmydi cnm ayrintiliya felan girmedinmi
1,512,765 soru
24,673,443 cevap
367,406 kullanıcı