Gayet normal canım kimi gebelerde belirtiler erken dönemde kaybolur kimileri çok uzun süre daha devam eder.. Eğer erken bittiyse çok şanslısın benim 37 hafta hala devam eden şeyler var
Benim ara sira kasik agrim ve göğüs hassasiyetim devam ediyor ama akintim baya azaldi eşim pazartesi kontrole gidelim diyo bakalim insalalh yolundadır hersey 12+3uz bizde
1,512,702 soru
24,672,764 cevap
367,359 kullanıcı