Kızlar bir önceki sorumdada yazmıştım 5 mayıs adet dönemimdi 7i mays tes
Ben hamileliğim boyunca hiç bulantı yaşamadım ve diğer hamilelik belirtileribide hiç yaşamadım göbeğim çıktığında hamile olduğumu hissetmeye başladım diyebilirim
1,512,748 soru
24,673,249 cevap
367,384 kullanıcı