0 oy
632 göst.
25 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (124 puan) sordu

Kizlar ruya gordum.az once bebeyimin olmuşdu. Elbiseleri.ayaqqabıları. Hər bir şeyi vardı. Erkek bebek idi.çok guzeldi bunun yorumu nədir acaba


1 cevap

0 oy
25 Ağustos 2018 (832 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Yorumu yok psikolojik bi ruya sadece :)

25 Ağustos 2018 (124 puan) yorumladı
Çok korkuyorum sadece
25 Ağustos 2018 (832 puan) yorumladı
Hepimiz cok korkuyoruz ya bisey olursa diye oda bilinc altimizda kaliyo ruyalarimiza giriyo hic korkma o rabbime emanet sadece sen onu koru zarar gelecek bisey yapma tehlikeye sokabilecek gebeligini gerisini allaha bırak cok stres yapmakta iyi degil
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 2,176 göst.
0 oy
2 cevap 616 göst.
0 oy
1 cevap 340 göst.
7 Haziran 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Menese eskin (101 puan) sordu

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...