0 oy
400 göst.
15 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Merhaba.oglum 8 aylik sezeryanla dogdu.yine hamile oldugumu oyrendim ilkinde bir problem yasamadim qayet salikli hamilelik gecirdim.ikincide prablem olurmu ?
Gebelik haftası 5

6 Cevap

0 oy
15 Mayıs 2020 (50 puan) cevapladı
Bence bunu doktoruna sormalısın.  Bisey olmaz Allahın izniyle Allahın verdiğinde de vermediğinde de hayır vardır 
-Reklam-
0 oy
15 Mayıs 2020 (2,889 puan) cevapladı
Benimde kızım sezeryanla dogdu 9.aylikken hamile kaldim 2 gun sonra da doğumum var 2.sezeryan sorun olmaz canm çünkü aralarında 17.18 ay olmuş oluyor sezeryan olalı 
0 oy
15 Mayıs 2020 (1,467 puan) cevapladı
Benim sinif arkadasim  bir oglu oldu 3aylikken yeniden hamile kaldi ikinci oglunuda dogurdu ikiside saglikli
0 oy
15 Mayıs 2020 (463 puan) cevapladı
cnim bebege bisi  olmaz da allahin  izniyle  

yanlız dogumun  yeni olduğu için  sen biraz sıkıntı  çekersin  dikişleri  açıyormuş  karın büyüdükçe  allah bağışlasın 
0 oy
15 Mayıs 2020 (123 puan) cevapladı
Benim iki kızım arasında 11 ay var doğum yaptım 40 çıktığı gün hamile kalmışım kızım 11 aylik ken 2.sezeryanimi oldum.cok şükür hiç bir sıkıntı olmadı sadece 2.yi 37 haftalik doğum yaptım çünkü içeriden ameliyatlarım açılmış.
0 oy
15 Mayıs 2020 (1,039 puan) cevapladı
Iki doğum arasında 2 seneyi öneriyor doktorlar ama artık olan olmuş :) karında açılma olursa erken doğum olabilir inşallah başka sıkıntı olmaz diye düşünüyorum başka sağlık problemin yoksa tabi

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,234 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...