Bi benmi korkmuyorum ya şu dogumdan
Hemde nasıl korkuyorum ama bunca insan defalarca doğum yaptığına göre yapabilirim bende diyorum
3 kez sezeryan oldum..normal dogum yapabilmeyi cok istedim kismet olmadi.normal dogum olmasi gereken anne ve bebek sagligi icin.ekstrem durum yoksa sezeryani dusunme derim.suan 34 haftaligim ve sezeryan sonrasindaki skntilari dsundkce iiyyyyyyy diyorum...normal dogumdan korkma derim.
1,512,350 soru
24,668,080 cevap
367,110 kullanıcı