0 oy
456 göst.
13 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (228 puan) sordu
Soru baslikta

5 Cevap

0 oy
13 Mayıs 2020 (23 puan) cevapladı
Ben hamilelik öncesi d vit damla kullanmıştım kullanabilirsiniz ekmeğin üzerine yada suya damlatıp 
-Reklam-
0 oy
13 Mayıs 2020 (281 puan) cevapladı
Devit 3 kullaniyrm ben sağlık ocağı da veriyor zaten 
0 oy
13 Mayıs 2020 (129 puan) cevapladı
D vit canım sağlık ocağından ücretsiz alabilirsin ve multivitamin decavit onuda sağlık ocagi ücretsiz veriyor
13 Mayıs 2020 (182 puan) yorumladı
Bana decavit vermediler devlet karşılamıyor diye monovit verdiler sadece
0 oy
13 Mayıs 2020 (542 puan) cevapladı

Devid 3 sağlık ocağında ki doktor vermişti kullanıyorum hamileyim şu anda:) az bi suya damlatip kullanıyorum 

0 oy
13 Mayıs 2020 (422 puan) cevapladı
Bende muallakta kaldim normalde decavit kullaniyorum saglik ocagi geçende devit3 damla kullan dedi doktorumu aradım gerek yok decavit yeteri kadar karsiliyo senin ihtiyacını dedi almadim. Kontrole gidince tekrar soracagim.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 499 göst.
0 oy
5 cevap 449 göst.
30 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Szsz6 (31 puan) sordu
0 oy
17 cevap 1,212 göst.
0 oy
9 cevap 1,009 göst.

1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...