0 oy
958 göst.
12 Mayıs 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (523 puan) sordu
Kızlar akşamdan beri bebeğim başı ile rahime çok baskı yapıyor. Ama ittiriyor resmen hissediyorum rahimde birşeyler batıyor gibi oluyor. Çok hafif de ağrılarım var belimde karnımın alt kısmında. 

Erken doğum riskinden dolayı rahimde yumuşama vardı. Açılma mı oluyor acaba ? 
Gebelik haftası 35+5

2 Cevap

0 oy
12 Mayıs 2020 (204 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Canım zaten 36haftalik olmuşsun maşallah açılma olsa da korkulacak bişey kalmamış ki büyümüş zaten bebiş 
13 Mayıs 2020 (523 puan) yorumladı
Öyle tabi. Zaten ciğer geliştirici iğneleri falan vuruldu hep. Doktor da küvez için bir sebep yok gibi görünüyor dedi. Ama ben merak ediyorum açılma oluyor mu acaba diye
13 Mayıs 2020 (204 puan) yorumladı
Anladım canım bende seninle sayılırım 35+4 benimde riskim vardı çok şükür bu zamana kadar geldik 20sinde gidicem bakicam doktor açılma var mı diye
-Reklam-
0 oy
12 Mayıs 2020 (80 puan) cevapladı
Canım benimde 32 de başladı. Doğum posizyonunu almış olduğu için kafa aşağıda bu sefer başını döndürdükçe aynı şeyi hissediyorum. Bide ellerini yüzüne götürüp getirdiği için o kısımda dar olduğundan öyle acıtıyor.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 669 göst.
0 oy
2 cevap 580 göst.
0 oy
1 cevap 501 göst.
0 oy
13 cevap 2,727 göst.

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...