Kızlar dün sezeryan oldum spinal anestezi ile. İnanılmaz derecede dikiş yerlerimde sızı ağrı var. Özelliklenoturup kalkarken ızdırap çekiyorum sanki. Bu normal mi? Ne kadar sürede bu acı geçer
1,512,784 soru
24,673,843 cevap
367,421 kullanıcı