0 oy
639 göst.
11 Mayıs 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (81 puan) sordu
Kızlar çok ağrım var tuvaletimi ve gazimi yapamıyorum sizler bu sorunu nasıl hallettiniz 

9 Cevap

0 oy
12 Mayıs 2020 (1,753 puan) cevapladı
kayisi suyu cok ictim sonra eczaneden lagman aldirdim
-Reklam-
0 oy
12 Mayıs 2020 misafir cevapladı
Canm doktorun sana duphalac yazmasi lazmdi yazmadimi sezeryan olan herkese yaziyolar genelde onu al ic anca o çıkartır seni
0 oy
12 Mayıs 2020 (186 puan) cevapladı
Canım kayısı çok iyi geliyor ben sezeryan oluncada bana bı krem verdiler oda iyi geldi eğer evdeysen kuru kayısı ve meyve suyunu iç
0 oy
12 Mayıs 2020 (713 puan) cevapladı
Duphalac kulan canım bol sıvı ve kayısılı şeyler tüket
0 oy
12 Mayıs 2020 (298 puan) cevapladı
sezeryanin ən zor yeni bu işde(( şorba ic su cok iç yeməklərine diqqət et
0 oy
12 Mayıs 2020 (108 puan) cevapladı
Elinizde ilaciniz yoksa herkesin evinde bulunabilir bir ilac tavsiye ediyorum size 1 yemek kaşıgı hakiki zeytin yagi icin ac karniniza cok iyi gelecek emin olun
0 oy
12 Mayıs 2020 (1,470 puan) cevapladı
Canım çok kötüysen lavma yaptırabilirsin hemen çıkarsın tuvalete rahatlarsın hem 
0 oy
12 Mayıs 2020 (374 puan) cevapladı
Zeytinyağı iç güzelim 
0 oy
12 Mayıs 2020 (213 puan) cevapladı
Komposto,hoşaf,zeytinyağlı ye, yürüyüş yap, üşütmemeye dikkat et.ayagini sırtını sıcak tut.kuru hiçbir şey tüketme ilk zaman .geçer inşallah

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 122 göst.
25 Ağustos 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Seyma. 54 (7 puan) sordu
0 oy
6 cevap 743 göst.
18 Haziran 2021 Doğum kategorisinde 1Merve1 (16 puan) sordu

1,512,482 soru

24,669,857 cevap

367,196 kullanıcı

...