0 oy
629 göst.
10 Mayıs 2020 Doğum kategorisinde (35 puan) sordu

Merhaba arkadaşlar 37+4 olduk bu aralar kasiklarimda agri oluyor ilk dogumumda da hic sanci cekmedigim icin önden gelen sancilar nasil olur bilmiyorum karnimda ve karnimin altında ağrılar oluyor bide cok afedersiniz vajinamin icinde cok tuhaf bisey hissediyorum sanki bisey icimi tırmalıyor yardimci olur musunuz:(

3 Cevap

0 oy
10 Mayıs 2020 (872 puan) cevapladı
Canım sancı kasıkta adet sancısı gibi başlar artarak devam eder ve bele atar ve dayanılmaz hale gelince zaten anlarsın bebeğin geldiğini 
10 Mayıs 2020 (35 puan) yorumladı
Teşekkür ederim ağrılar arada bir oluyor
-Reklam-
0 oy
10 Mayıs 2020 (61 puan) cevapladı
Bende 38.haftadayım sanırım.kanala yerleşiyor bebiş vajinamın içinde bişey oynuyor ve baskı yapıyor gibi 
0 oy
10 Mayıs 2020 (80 puan) cevapladı
Seninle aynı hafta aynı gündeyiz aynı şeyleri iki haftadır yaşıyorum. Artık ağrılar artsada gelse diyorum.
10 Mayıs 2020 (35 puan) yorumladı
Ahh hayirlisiyla keskeee

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 311 göst.
1 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 2834 (371 puan) sordu
0 oy
1 cevap 276 göst.
0 oy
2 cevap 339 göst.
4 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif aydemir (339 puan) sordu
0 oy
1 cevap 413 göst.

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...