0 oy
743 göst.
10 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (400 puan) sordu
Kızlar ben 33 haftaligim ilk 20 hafta nerdeyse hic karnim yoktu 25 sonrasi birden ve cok buyuk oldu bebegimin kilosuda hep ideal di annem daha once bende ve kardeslerimde su ikizi oluyomus ilkini ebe patlatiyodu ikincisi kendi patliyodu diyo belki sende oylesin diyo eskiden hamileyken doktorlar doguma kadar anlamiyomus su ikizini simdi oylemi bilmiyoruz doktor simdiye kadar bisey demedi yasayan varmi ultrasonda belli oluyormu
Gebelik haftası 33+1

3 Cevap

0 oy
10 Mayıs 2020 (5,749 puan) cevapladı

Vala cnm bnde su ikizi dogmusum. Annem anlatirdi hatta seni ayakta dogurcaktim diye 2 kova dan fazla suyum patladi su ikiziymissin demis doktorlar. Bence bi zarari yok galiba :) kolay dogum oluyormus. Yani ben dogarken ole anlatmisti annem :)

-Reklam-
0 oy
10 Mayıs 2020 (143 puan) cevapladı
Benim annemde benim için su ikiziydin dedi șimdi doktorlardan hiç duymadım su ikizini felan suyu fazla olana takip etmemiz lazım suyun fazla șekerin var mı diye soruyorlar eskilerde tam tersi su ikizi var birde kan ikizi var derler șimdi ise suyun gereğinde fazlaysa söylüyor doktor ve nasıl suyun az ise fazlasıda iyi değil miș
10 Mayıs 2020 (2,614 puan) yorumladı
Benimde suyum biraz fazla dedi drum.ama ikiz mikiz diye bi laf etmedi:)))))
10 Mayıs 2020 (143 puan) yorumladı
Benimde fazla bakalım zaten erken doğum riskim var
0 oy
10 Mayıs 2020 (1,610 puan) cevapladı
Suyun bebeğin kadar olmasiydi galiba

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 698 göst.
0 oy
0 cevap 187 göst.
10 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Masum anne (418 puan) sordu
–1 oy
1 cevap 282 göst.
0 oy
0 cevap 311 göst.

1,512,270 soru

24,666,974 cevap

367,045 kullanıcı

...