Bende 2 ayda bir oluyodum g-besin kullandım bu ay adet oldum çok şükür bi dahaki ayda zamanında olursam inşallah ovulasyon testi yapıp takip edicem rabbim evlat nasip eder inşallah
1,512,371 soru
24,668,328 cevap
367,120 kullanıcı