0 oy
499 göst.
23 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (360 puan) sordu

Cok afedersiniz kizlar 2 gundur kabizlik problemi yasiyorm hamilelgm boyunca hic yasmdm skntiyi ama 2 gundr kotydum ozellikle bugun ve tuvalette istemszce fazla ikindm gerckten yani zararli oldgnu biliyorm ama nasl bi zarar veriri bilgisi olan varmi acilma mi yapar ne bilim Allah korusun doguma kadr ilerletebilirmi cok fazla ikinmada bilgisi olan varsa lutfn

4 Cevap

0 oy
23 Ağustos 2018 (602 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Benim bu konuda cok bi bilgim yok ama zeytinyağı ic cnm bi iki kasık. Sabah aksam. Sonra bol bol sıvı al. Yogurt ye. Corba iç katı bişeyler tüketme. İncir ye kuru kayısı falan ye. Cok gecmiş olsun valla kabızlık zor seni anlıyorum

-Reklam-
0 oy
24 Ağustos 2018 (1 puan) cevapladı

Bi arkadaşm çok ıkınmış 34 de kabız olmuş doğum yaptı suyu açılmış aman dikkat

0 oy
24 Ağustos 2018 (780 puan) cevapladı

Zeytin yağı iç cnm iki yemek kaşığı 

0 oy
24 Ağustos 2018 (1,192 puan) cevapladı

Çok fazla ıkınma canım. Ben 39 haftalıkken aynı şekilde kabizdim çok fazla ikindigim için suyum geldi. Yani ben ondan oldu diye düşünüyorum

24 Ağustos 2018 (643 puan) yorumladı
Canım geçmiş olsun süt için bol bol ben öyle atlatmaya çalışıyorum kabızlık olunca miğde şikayetide artıyor yanma geçmiyor eğer günlük 2-3 bardak süt içmezsem aynı bende senin gibi oluyorum kabızlık bir yandan miğde yanması bir yandan uykular haram oluyor onuda bırak vücuttaki bütün ağrıları tetikliyor Rabbim yardımcımız olsun hepinize sağlıklı günler
24 Ağustos 2018 (1,192 puan) yorumladı
Sağol canım ama bu benim ilk hamileliğim de oldu. Şuan tam tersi bı durum yaşıyorum

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 503 göst.
27 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Feyza88 (74 puan) sordu
0 oy
0 cevap 283 göst.
29 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde MilkH (362 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...