0 oy
862 göst.
6 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (41 puan) sordu
Kızlar şeker yüklemesine gidicem yarın nasıl yapılıyor a?caba birde aç mı gitmeliyim tok mu? 
Gebelik haftası 26

7 Cevap

0 oy
6 Mayıs 2020 (1,082 puan) cevapladı
Aç gidilir canım. Ben yaptırmadım doktorum düşük risk demişti elhamdülillah.
-Reklam-
0 oy
6 Mayıs 2020 (483 puan) cevapladı
Aç gidilir canım bende cumartesi yaptıracağım ınsallah doktorum ac karnına gel dedı 
0 oy
6 Mayıs 2020 (609 puan) cevapladı
Aç karnına canm ve mümkn mertebe erken git ki hemen bitsin yksa dayanamıyosn zaten 1 1.5 zaat bekleme süren var
0 oy
6 Mayıs 2020 (143 puan) cevapladı
Aç ve su bile içmemelisin doktorun söylemedi mi
0 oy
7 Mayıs 2020 (131 puan) cevapladı
Aç karnına gidiyorsun ve çok basit bir test. Beni çok korkutmuşlardı ama hiçte öyle olmadı. Bildiğin gazoz gibi birşey verdiler çabucak içmem söylendi sonra yarım saat bekledim ve test yapıldı. Bence en güzel testti :)
0 oy
7 Mayıs 2020 (965 puan) cevapladı
Aclikmi toklukmu değişir canim. Sana tokkenki yapilacaktir muhtemelen. Kahvalti yspip gideceksin
0 oy
7 Mayıs 2020 (251 puan) cevapladı
Aç git canım

1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...