0 oy
520 göst.
23 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (35 puan) sordu

Bebek arabası almayı düşünüyoruz bir turlü modele ve markaya karar veremedik. Siz ne marka aldınız ? 

5 Cevap

0 oy
23 Ağustos 2018 (905 puan) cevapladı

ben casual aldim civilden cokta memnunum bi memnun olmadigim sey arabasinin iskeleti benim arabamin bagajina sigmiyo bebegin arabasi benimnarabadan buyuk mecbur iceri koyuyorum bende :)))

23 Ağustos 2018 (1 puan) yorumladı
Tekerleklerini cikarmayi denediniz mi? Ben de casual aldim ve henuz bebek dogmadigi icin kullanmiyorum ama biliyorum ki buyuk tekerler cikabiliyor yerinden. Boylelikle bagaja daha rahat sigiyor.
-Reklam-
0 oy
23 Ağustos 2018 (849 puan) cevapladı

Ben casual aldim :) daha kullanmadim ama memnun kalacagimi dusunuyorum. 

0 oy
23 Ağustos 2018 (665 puan) cevapladı

Bende casual aldım ama kullanmadım bakalım

0 oy
23 Ağustos 2018 (759 puan) cevapladı

Chicco lite way plus travel sistem aldım canım 

0 oy
23 Ağustos 2018 (1,377 puan) cevapladı

baby 2 go kullaniyprum travel sistem 10 cocuk buyur oyle saglam arac 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 196 göst.
4 Eylül 2021 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Tuba4263 (118 puan) sordu
0 oy
1 cevap 316 göst.
16 Ağustos 2018 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Tugbiss (35 puan) sordu
0 oy
1 cevap 645 göst.
26 Temmuz 2018 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Betull (593 puan) sordu

1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...