Kizlar merhaba sağ kasıkta ilk defa dün agrım oldu 5+2 günlüğüm ama bu normal Mi lekeleme kanama falan olmadı
Cok normal canim rahim genisliyo.kanama olmadigi surece sorun olmaz.kontrole gidince doktorunada sor yine
1,512,475 soru
24,669,626 cevap
367,188 kullanıcı