0 oy
548 göst.
4 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (434 puan) sordu
kızlar sancim var diye post acmistim hastaneye gittim sancım var ama açilmam yok doktor eve gönderdi şu an cok kasılmalarım var ara ara sancım oluyor ama şu an ne bir suyum ne de bir nisan gelmedi 
Gebelik haftası 38+6

3 Cevap

0 oy
4 Mayıs 2020 (1,166 puan) cevapladı
Yalanci sancilar baslamis canim doguma kadar boyle olucak
-Reklam-
0 oy
4 Mayıs 2020 (62 puan) cevapladı
Canım herkeste illa su gelecek veya Nişan gelecek diye birşey yok bende son anda Nisan geldi suyumu masada patlattılar sancın 5dk da bir gelince doğum başladı demektir
0 oy
4 Mayıs 2020 (195 puan) cevapladı
Sancin çoğalırsa git nisan yada su gelmeye bilir.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 739 göst.
0 oy
8 cevap 706 göst.
0 oy
1 cevap 295 göst.
7 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rabia6 (153 puan) sordu

1,512,180 soru

24,665,974 cevap

366,976 kullanıcı

...