Arkadaşlar bu ilk gebeliğim şuan 25+4
Bu hafta hastaneye gideceğim gebelik şekeri için uygun olan haftaya denk geliyor.
Kılolu hamıle kaldım
Gebelik şekeri kimlerde çıkıyor, çıkarsa ne oluyor hiç bilmiyorum bilgisi olanlar paylaşabilirler mi
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı