Biz 33.haftada erken doğduk. 2 de ameliyat olduk.bir ay yoğun bakımda kaldık ama atlattık sizde atlatırsınız
Allah acil şifa versin inş kuzum sağlıkla kucağına al yavrunu
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı