0 oy
325 göst.
1 Mayıs 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan) sordu
6+6 gebeyim çalışıyorum yaklaşık 10 saat kadar oturmak zorunda kaldım belimde ve bacağımda çok fazla ağrı var biraz uzaninca geçiyor ama çok hafif kasık ağrısı oldu daha önce 7+2 düşük yaptım çok korkuyorum bel ağrısı ve şiddetini yaşayan var mı yardımcı olun lütfen dua edin bebeğimi saglikla kucağıma alayim
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 269 göst.
0 oy
3 cevap 325 göst.
12 Mart 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Cihan_47 (89 puan) sordu
0 oy
4 cevap 428 göst.
27 Kasım 2022 Doğum kategorisinde Nuray demir (52 puan) sordu
0 oy
2 cevap 247 göst.
7 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevodyle (10 puan) sordu

1,512,231 soru

24,666,629 cevap

367,023 kullanıcı

...