Aşı ile ilgili bir post gordum cok agri yapiyomus cok korktum aşıyi olmasak ne olur ki tamda aşı zamanim gelmisti korkuyorum
Bende iki gebeligmde de olmadım.
Bunda olurmuyum kararsızım
1,512,352 soru
24,668,124 cevap
367,111 kullanıcı