Aşı ile ilgili bir post gordum cok agri yapiyomus cok korktum aşıyi olmasak ne olur ki tamda aşı zamanim gelmisti korkuyorum
Bende iki gebeligmde de olmadım.
Bunda olurmuyum kararsızım
1,512,340 soru
24,667,967 cevap
367,100 kullanıcı