Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Kanamam var hamileyim
0
oy
671
göst.
28 Nisan 2020
Hamilelikte Anne Sağlığı
kategorisinde
Pupilla
(
332
puan)
sordu
Arkadaslar 9+2 hamileyim.1 saat önce bi ped dolarcasına kanamam oldu bide ceviz büyüklüğünde bi pıhtı düştü,apar topar dr ya gittik ama kanamamı göremedi ultrason muayenede.progestan verdi.Başınıza böyle bişi geldi mi?
Gebelik haftası
9+2
gebelikte-kanama-olması
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
6 Cevap
0
oy
28 Nisan 2020
Moay Ailesi
(
548
puan)
cevapladı
Allah c.c korusun canm saglikla al kucagina bebegini amin insAllah bisey olmaz
28 Nisan 2020
Pupilla
(
332
puan)
yorumladı
Teşekkür ederim insallah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
28 Nisan 2020
Sedasmlsvrn
(
577
puan)
cevapladı
Bebeğin sağlıklımı kese içinde Allah korusun. Kucağına almayı nasip etsşn inşallah
28 Nisan 2020
Pupilla
(
332
puan)
yorumladı
Evet sağlıklı kese içindeydi ama kanamanın sebebini anlıyamadık.tesekkür ederim
28 Nisan 2020
Sedasmlsvrn
(
577
puan)
yorumladı
Genelde kan kırmızı renk olduğunda ultrosnda kanama gözükür farklı renkteydiyse eski bi kanamdır. Yinede Allah şifa versin
28 Nisan 2020
Pupilla
(
332
puan)
yorumladı
Kırmızıdan daha koyuydu,vişne çürüğü renginde
28 Nisan 2020
Sedasmlsvrn
(
577
puan)
yorumladı
Doktor daha iyi bilir gerçide muhtemelen yerleşme kanaması birkmiştir o akmıştır belki bebeğin sağlıklıymış çnkü
28 Nisan 2020
Pupilla
(
332
puan)
yorumladı
Evet
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
28 Nisan 2020
Melek34
(
5,749
puan)
cevapladı
Bnm basima geldi cnm. Extradan igne yapmadilarmi ?
28 Nisan 2020
Pupilla
(
332
puan)
yorumladı
İğneyi eve geldik evde yaptırdık ,progestan
28 Nisan 2020
Melek34
(
5,749
puan)
yorumladı
İgneyi doktorun yapmasi lazimdi aslinda cnmm progestani sen kullancaksin zaten fitil olarak kullan yarim saat kalkma sirt ustu yat cnm. Ayaklarinin altina yukseklik koy. Ins hersey yoluna girer cnm
28 Nisan 2020
Pupilla
(
332
puan)
yorumladı
Evet fitilde yazdı,kayınvalidem ebe o yaptı iğnemi
28 Nisan 2020
Melek34
(
5,749
puan)
yorumladı
Anladm cnm fitili koyunca yarim saat ayaga kalkma.. dinlen bol bol hayirlisi olsn ins.
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
28 Nisan 2020
nisa2702
(
580
puan)
cevapladı
canım üç ay hiç birşey yapma uzan dinlen ve bol su iç yediklerine içtiklerine dikkat et ama en önemlisi dinlenmek Allahın izniyle sağ salim kucağınıza almayı nasip eder
28 Nisan 2020
Pupilla
(
332
puan)
yorumladı
Cümleten insallah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
28 Nisan 2020
Kumsal kiz
(
298
puan)
cevapladı
Canim oncelikle cok gecmis olsun ilk gebeligimde benimde cok kanamam olmuştu bende direk igne tedavisine baslamistilar surekli yat dusuk tehliken olabilir kendine ve bebegine dikkat etmelisin canim
28 Nisan 2020
Pupilla
(
332
puan)
yorumladı
Çok teşekkür ederim,dr da dinlen dedi,zaten istifra etmekten bişi yapamıyoruz ki
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
28 Nisan 2020
Müzeyyen bekdemir
(
23
puan)
cevapladı
Geçmiş olsun canım öncelikle ama bana sorarsan tek doktorla kalma bende de oldu kanama çok değil 3 4 damla kadar gitmeden aradım hemen gel hazırlıklı ol yatırıcam dedi gittim yatırdı tedavi uyguladı iğne iğne serum vs. Kanama ilk ayda da olsa son ayda da olsa önemli ben son aylardaym doktor yemek yiyip lavabo banyo ihtiyacın dışında hiç bir şey yapıp iş yapma dedi elime süpürge bile aldırmıyorlar çok dikkat etmen gerekir
28 Nisan 2020
Pupilla
(
332
puan)
yorumladı
Bende 3-4 damla değil.1 tane günlül pedim dolmuştu üstüne iç çamaşırımda batmışdı bide parça düştü
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
3
cevap
259
göst.
9 haftalık gebelikte kanamam var ama kalp atışı duyuldu, normal mi?
18 Haziran
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Zeynepp9
(
4
puan)
sordu
gebelikte-kanama-olması
0
oy
1
cevap
110
göst.
12. haftada kanamam oldu, Duphaston'ı bırakınca tekrar kanar mı?
14 Haziran
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Bilgecagla
(
45
puan)
sordu
gebelikte-ilac
gebelikte-kanama-olması
0
oy
1
cevap
212
göst.
17 haftalık hamileyim, hafif kanamam oldu ne yapmalıyım?
31 Mayıs
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
SerpilCinar
(
112
puan)
sordu
gebelikte-kanama-olması
lekelenme-
0
oy
5
cevap
514
göst.
23 haftalık hamileyim, 2 gün az az kahverengi kanamam oldu, korkmalı mıyım?
26 Mayıs
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Eylem73
(
7
puan)
sordu
kahverengi-akıntı
lekelenme-
gebelikte-kanama-olması
kahverengi-leke
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,558)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,968)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,412)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,884)
Hamilelikte Beslenme
(7,822)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,785)
Hamilelik Alışveriş
(10,861)
Hamile Kalamama
(16,583)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,615
soru
24,671,320
cevap
367,277
kullanıcı
...