Oğlum 37+2 de doğdu şuan kıza hamileyim bana öyle geliyor ki bu abisi gibi erken doğmayacak çünkü gördüğüm tüm kızlar tam vaktinde ya da geç doğuyor
1,512,355 soru
24,668,145 cevap
367,111 kullanıcı