0 oy
574 göst.
24 Nisan 2020 Doğum kategorisinde (41 puan) sordu
Arkadaşlar ben bugün tam 37+0 oldum.Carsamba günü doktora gittim kendi doktorum yoktu başka doktora gün almak için.Mayisin 10 u çok geç dedi mayısın 1 i de çok erken oluyor dedi.38 bitince almamız gerek dedi.Baska doktora da gitmemi söyledi pazartesi gününe randevu aldım ama ondan da umutlu değilim.Mayisin 2 sinde doluyor 38 acaba kendim gitsem sabahtan tahliller falan yapıldı ameliyat nöbeti kimdeyse alırlar mı nasıl olacak başına gelen varsa yardımcı olabilir misiniz teşekkür ederim
Gebelik haftası 37+0

3 Cevap

0 oy
24 Nisan 2020 (24 puan) cevapladı
Benim doktorum da 39da aliriz dedi
-Reklam-
0 oy
24 Nisan 2020 (5,445 puan) cevapladı
Benim doktorum 39 da yapıcak. 12 mayısa gün verdi seninle aramızda 3 gün var 10 mayıs geç değil ki
24 Nisan 2020 (5,445 puan) yorumladı
Doktorun daha iyi bilir cnm öyle dediyse
24 Nisan 2020 (690 puan) yorumladı
Normsl dogum neden dusunmuyorsun tabı senın kararın csnım. İnsallah bı sıkıntı yoktur. Bebekle
24 Nisan 2020 (5,445 puan) yorumladı
Çok şükür Bi sıkıntı yok canım düşünmüyorum normal doğum birkaç sebepten dolayı
24 Nisan 2020 (690 puan) yorumladı
Anladım canım. Herseyın Hayırlısı olsun hakkında
24 Nisan 2020 (5,445 puan) yorumladı
Amin cnm Allah razı olsun
0 oy
24 Nisan 2020 (19 puan) cevapladı
Benide 39 da alacaklar inşallah rabbim yardım etsın
24 Nisan 2020 (946 puan) yorumladı
Canım neden 39? Madem sezaryen olacak daha da bekleyebilir bebiş
25 Nisan 2020 (19 puan) yorumladı
İlki sezeryandı buda öyle olucak onun için sanırım,

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 624 göst.
0 oy
1 cevap 134 göst.

1,512,752 soru

24,673,360 cevap

367,398 kullanıcı

...