37+2 doğum yaptım kızlar
Hayırlı olsun canım Allah hepimize nasip etsin
Nasıl oldu anlatır mısın
Sen nasılsın
Hayirli olsun cnm rabbim saglikla buyutmyi nsp etsin insallh
Yaa bende 37+2 yim. Cok heycanlandim simdi hayirli olsun.
gozun aydin ccani iyisiniz demi bebis nasıl
1,512,337 soru
24,667,949 cevap
367,096 kullanıcı