Bütün gece kasiklarim agriyip durdu .belimde çok kötü agriyor sabaha kadar .hatta simdide ağrıyor ara ara kasiklarima ağrı giriyor adet ağrısı gibi
Üşütmüş olabilirsin bide bebek büyüdügü icin o kasılmalar normalmiş ama coksa doktora görün derim
Ne kadarda sıcak olsa havalar gece üşütür insan rahat ve pamuklu giyin teri ceker
Dogum sancisi ola bilirmi
Belki bayrama minnaginla gircen annesi :)
1,512,352 soru
24,668,109 cevap
367,110 kullanıcı