Kizlar merhaba yine bi sabahlama seansiyla karsinizdayim. Bugun belime 2 kez agri girdi kisa sureli dogum sancisi gibi su anda galiba ishalim , yururken bacak aram agriyor ve birden bire ellerim ayaklarim şişti 1 gunde şoktayim 2. Gebeligim ama ilkinden cok farkli ve ikiz bu sefer bu ani odem ve sancilar beni korkuttu erken dogum riskim zaten vardi ilac tedavisi goruyorum yuzum bile şişti