0 oy
484 göst.
18 Nisan 2020 Hamilelikte Testler kategorisinde (34 puan) sordu
Bu ayin 5 inde adet oldum 8 inde bitti azar azar geldi kanamam yerleame kanamasi zannedip dun gece test yaptim negatif cikti sabah bi baktim silik olmus testimi tekrarlamali miyim kizlar ? 

5 Cevap

0 oy
18 Nisan 2020 (563 puan) cevapladı
Kan ver baktir pazartesi gunu en garantisi o
-Reklam-
0 oy
18 Nisan 2020 (30 puan) cevapladı
Beklemek testi bozduğu için de öyle olmuş olabilir. Bir kaç gün sonra tekrar bak bence 
0 oy
18 Nisan 2020 (5,247 puan) cevapladı
3 gün  kanamami sürer!  hiç bir kanama  normal değildir. 
18 Nisan 2020 (5,247 puan) yorumladı
Ve ilk 5 dklik  sonuc gecerlidir
18 Nisan 2020 (1,439 puan) yorumladı
Biz korkuyoz kanama oldumu kanama demek dusuk tehlikesi demek
0 oy
18 Nisan 2020 (513 puan) cevapladı
Canım yerleşme kanaması enenfazla 2 gün gelir oda leke leke 3 gün sürmez birde 10 fk sorma test zaten bozulur 
0 oy
18 Nisan 2020 misafir cevapladı
Daha ayın 5inde adet olmuşsun gebelik olma ihtimali düşünülemez bile su anda olsa olsa yumurtlama zamanın olur yumurtlama gunujj degerlendirmelisin 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 340 göst.
0 oy
3 cevap 551 göst.

1,512,456 soru

24,669,381 cevap

367,171 kullanıcı

...