13 yıl önce sezeryan oldum unutmuşum doğumdan önce belirtiler varmı varsa kaç gün önceden başlıyor yoksa aniden hiç bir belirti olmadan doğum başlıyomu
Sezeryansa onu doktor gün veriyor sana ama normalse tabi ki belirti veriyor sancın oluyor akıntın oluyor ama bazen olmayan da oluyor rabbim yardımcın olsun
1,512,746 soru
24,673,211 cevap
367,381 kullanıcı