Bugun cebeci hastanesi çok kalabalıktı. ikinci kat doğum katında da cok doğum vardı. Bayramdan dolayı galiba.
Sezeryan çoktur. :) Normal doğum pek bayram seyran dinlemez ama.
Hastane iyi miki. Neden bu kadar kalabalık. Birde doğum yani :))
Cebeci hastanesi her şeyiyle iyi yalnız poliklinik iyi değil. Bir de o düzene girse.
konuyla alakası yok ama ben kayınvalidemlere ankaraya geleceğim. farklı bir doktora muane olmak istiyordum. cebeciye pazartesi erkenden gitsem muane olabilir miyim bilginiz var mi?
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı