Bende dünyam hastanesine ahmet acere gittim iyi bir doktordu.
Ama eğer durumun varsa memorial hastanesi cemal ünlü ye git derim. Cookk ilgili çok iyi bir doktor hemde çok güzel moral veriyor. Benim param olsa onda doğum yapardım
1,512,371 soru
24,668,328 cevap
367,120 kullanıcı