Hanımlar 18 +2 haftaligim kızım olcak doktorlar hep kıza benziyo demişti bugün netleşti prensesim geliyo sagl8cakla gelsin minnagim hep birlikte inşallah
Yaa sagliklica kucaginiza alin insallah cok guzell Allah anali babali buyutsun:)
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı