Normal doğum yapanlar kaçıncı haftada sancınız geldi?
42. Haftaya kadr bekledk gelmeynce sezaryenle aldilar :))) rahati iyiydi cikmak istemedi :)
40+1 gece :)
1,512,248 soru
24,666,778 cevap
367,041 kullanıcı