0 oy
546 göst.
16 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde (86 puan) sordu

Normal doğum yapanlar kaçıncı haftada sancınız geldi? 

2 Cevap

0 oy
16 Ağustos 2018 (143 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

42. Haftaya kadr bekledk gelmeynce sezaryenle aldilar :))) rahati iyiydi cikmak istemedi :)

-Reklam-
0 oy
16 Ağustos 2018 (1,489 puan) cevapladı

40+1 gece :)

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 176 göst.
27 Haziran 2023 Doğum kategorisinde Fidan.f (2 puan) sordu
0 oy
9 cevap 477 göst.
0 oy
7 cevap 784 göst.

1,512,248 soru

24,666,778 cevap

367,041 kullanıcı

...