Normal doğum yapanlar kaçıncı haftada sancınız geldi?
42. Haftaya kadr bekledk gelmeynce sezaryenle aldilar :))) rahati iyiydi cikmak istemedi :)
40+1 gece :)
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı