Çok ters zamanda gelcek bizim minnaklar ne hastaneye gidebiliyoruz ne alışveriş ne dışarı
Bizimde tahmini 16 Mayıs ama önceki gün kanamam oldu doktora gittim erken doğum olmasın diye iğne vurdu eve geldik iki hafta dha beklese bebek sıkıntı yok diyo bende şuan doğumdan korkuyorum refakatçi da bı kişi sadece annemmi kalsın esimmi kalsın ikiside ihtiyacım olan kişi sokmuyolarkis bile diye duydum ins öyle değildir ins doğuma kdar hallolur sorunlar ya 35 haftalık hamileyim bu arada
1,512,175 soru
24,665,913 cevap
366,975 kullanıcı