Arkadaşlar sizce gebelik var mı
Benimde aynısıydı 27+4 haftalık olduk şimdi, hamilesindir inşallah ama tabi kan vermen daha mantıklı canım, 2 günde bir de takip et
Var gibi canım hayırlı olsun
1,512,699 soru
24,672,548 cevap
367,342 kullanıcı