0 oy
419 göst.
9 Nisan 2020 Hamile Kalamama kategorisinde (56 puan) sordu
Kizlar.Ben kecen ay adetimden 6 gun gecditinden sonra test yaptim iki cizgi duwdu bu arsda kahverengi akintim vardi.Ertesigun kan tahlili yaptirdim ve 3 haftalik cikdi yaklawik 8 gun sonra yine kan tahlili yaptirdimda negatif cikti.şu an kasik agrilarim var ve adetimede daha cok var.Neden boyle.olmuw ola bilir?Ne yapayim kizlarr?

2 Cevap

0 oy
9 Nisan 2020 (854 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Hamilelik olup sonra sında testte negatif çıktıysa düşük olmuş olabilir mi ya :/ 
9 Nisan 2020 (56 puan) yorumladı
Iyide canim kanama yokkii
9 Nisan 2020 (854 puan) yorumladı
Ya sonra dan olacak kanama yada kan testinin sonucunda yanlışlık yapmış olabilirler
-Reklam-
0 oy
9 Nisan 2020 (284 puan) cevapladı
Kimyasal gebelik canım benımde aynı şey basıma geldı yıkıldım resmen ama kımyasal gebelikten sonra saglıklı bi gebelik oluyo ben 2 ay sonra normal yollarla hamile kaldım moralını bozma hiç bişeyi sitres yapma kendılıgınden olur allahın izniyle bı kac ay sonra 

1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...