Arkadaslar bitane kizim var adi yaqmur irmak ve simdi birtane daha kizim olacak adina nida beren dusunduk nida da kararliyiz ama berende kararsiz kaldik nidanin yanina yakisan bi isim onerirmisinz lutfenn
Benim olsaydı kızım başak nida koyacaktım..
Biz kız olursa sadece nehir koyacağız:)
yağmur ırmak in yanina nehir güzel olurmuş
Irmak berrak koy :)
Bereni cokk severim.
Nefise nida koyabilirsin uyumlu
1,512,491 soru
24,669,955 cevap
367,200 kullanıcı