0 oy
395 göst.
6 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan) sordu
Devlet hastanesinde nts ye kacinci haftada baslaniyo bilen varmi acaba ?
Gebelik haftası 34+0

2 Cevap

0 oy
6 Nisan 2020 (279 puan) cevapladı
Ben 36 haftada nts ye gırdım
-Reklam-
0 oy
6 Nisan 2020 (696 puan) cevapladı
Ben 36.haftada girdim canım sanci hissediyorsan daha erken haftada da girebiliyorsun 
6 Nisan 2020 (7 puan) yorumladı
Sancim olmadi cnm 1 kere oldu 1 gun once bida sanci hissetmedim hc 34.haftamdayimda yarin doktora gidecem ntsye baglarlarmi baglamazlarmi onu bilemedm
6 Nisan 2020 (696 puan) yorumladı
Belki virüsten dolayı tekrar 36da gelme diye ntsye gir diyebilir doktorun

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 672 göst.
0 oy
2 cevap 314 göst.
0 oy
7 cevap 335 göst.

1,512,447 soru

24,669,259 cevap

367,164 kullanıcı

...