0 oy
473 göst.
5 Nisan 2020 Doğum kategorisinde (58 puan) sordu
Şuan 39+2 hamileyim üçüncü gebeliğim digerlerinde 37 de suyum gelmisti bunda hiç bise yok daha suni almış biri olrak çok ta tedirginim kizlar üçüncü kolay olrmu 
Gebelik haftası 39+2

3 Cevap

0 oy
6 Nisan 2020 (386 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bugün 11 de doğum yaptım canim benimde 3.cü gebeliğimdi 10 da doğumhaneye girdim 11¹⁵ de yavrum doğdu benim kolay oldu çok şükür rabbim kimseyi o kapıda oyalamasın inşallah hepiniz için dua ettim darısı tüm hamilelere
6 Nisan 2020 (58 puan) yorumladı
Ay ne guzel benimde inşallah öyle kolay olur da aminn saolasin cnm şimdi hastanedemisin malum virusten dolayı
6 Nisan 2020 (58 puan) yorumladı
Ay ne guzel benimde inşallah öyle kolay olur da aminn saolasin cnm şimdi hastanedemisin malum virusten dolayıi
6 Nisan 2020 (386 puan) yorumladı
Inşallah canim kolay olur yok dün akşam 6 da çıktık hastaneden imza atarak cikabiliryormus
-Reklam-
0 oy
5 Nisan 2020 (115 puan) cevapladı
Bende 39+2 yim cnm 3gebeligim. Bende korkuyorum busefer
6 Nisan 2020 (58 puan) yorumladı
Aynen insan tecrube ettikçe korkuyor başına gelecegi bildiğinden allah yardimcimiz olsun
6 Nisan 2020 (115 puan) yorumladı
Amin ins cnm
0 oy
6 Nisan 2020 (445 puan) cevapladı
Ben tam 40 haftama heldiğim gün sancı vermişlerdi tadını aldım simdi yine hamileyim 36+2 bakalım yinemi alıcaz 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 599 göst.
0 oy
4 cevap 561 göst.
0 oy
8 cevap 1,367 göst.
10 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tsnk20 (111 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,053 göst.
7 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Milana1 (19 puan) sordu

1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...