0 oy
358 göst.
15 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde (14 puan) sordu

35. 3 günlük gebeyim 2gndur şiddetli bel kasik karın agrilarim oluyo bugün dayanmadm gittim doktora acilmm olmdgini soledi nst de hafif agrilarim cikdi bebek henüz 2. 700 gr korkkuyruum evim yakın dye gönderdi beni sizce dgumum yakin mi benim gbi olanlar varmi

1 cevap

0 oy
15 Ağustos 2018 misafir cevapladı

Bendede var canım sanki belim kopacakya anlatamam sana ağrılwrıda ama normal ağrılar beden kendini doğuma hazırlıyor ya

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 246 göst.
14 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde Busranur1 (108 puan) sordu
0 oy
1 cevap 533 göst.
25 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Sebnemmm (132 puan) sordu
0 oy
3 cevap 866 göst.
15 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 2pres annesi (12 puan) sordu
0 oy
1 cevap 385 göst.
19 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Oğlummm (100 puan) sordu

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...