0 oy
1,853 göst.
5 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (229 puan) sordu

Kizlar bu 3 bin mg mi.bana mi öyle geliyo ama.ilaclarda en yükseği 1000mg degilmi ilaçlarda 

3.000.000 yzyo yapın üstünde 

image

2 Cevap

0 oy
5 Nisan 2020 (104 puan) cevapladı
I.U.  başka bir şeyi temsil ediyormuş mg değil farkındaysanız doktorunuzun önerdiği şekilde kullanın bir yerde 689.küsur mg olarak okudum fakat internet yanıltır doktora sorun ebenize veya eczacıya.
-Reklam-
0 oy
5 Nisan 2020 (117 puan) cevapladı
3000 ünite  

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 986 göst.
0 oy
1 cevap 661 göst.
10 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esmaasel (271 puan) sordu
0 oy
0 cevap 170 göst.

1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...