0 oy
353 göst.
15 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde (12 puan) sordu

3 aylik kızım var kizlar oncede surekli emerdi simdi ise ila bibucuk ikisat gececek sonra emecek neden bole acaba normalmidr sizce

2 Cevap

0 oy
15 Ağustos 2018 (892 puan) cevapladı

Canım zaten memedeki sütün geri dolması 1 1.5 saati bulur. Ondan öncesinde süt gelmez. Normal olan emzirme aralığı zaten 2.3 saat 3. Aydan sonra

-Reklam-
0 oy
15 Ağustos 2018 (1,129 puan) cevapladı

Acikinca ister o annesi sen rahat ol. Ilk uc ay gaz sorunu da var ya gaz sancisi oldukca daha cok emmek istiyor belki oyle bir durum yasamissindir. Bir de bi yerde okudum diyordu ki ilk uc ay gogusler bebegin ortalama tuketimini hafizaya alip sonrasinda ona gore uretim yaparmis. Bu nedenle birçok anne sutunun üretilmediğini bebege yetmediğini sanarmis. Uc aylik deyince bu da geldi aklima

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 368 göst.
8 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nazanfrt (304 puan) sordu
0 oy
1 cevap 338 göst.
7 Şubat 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde f&A (601 puan) sordu
0 oy
4 cevap 305 göst.

1,512,694 soru

24,672,482 cevap

367,340 kullanıcı

...