Kizlar iyi aksamlar 7+2 haftalik hamileyim. sag kasigima batma oluyor sanki sağ kasığıma biri baskı yapıyor . Normal midir sebebi ne olabilir bilen tecrubesi olan var mi? Doktora gidince sorucam ama kontrolume daha var.
1,512,223 soru
24,666,428 cevap
367,008 kullanıcı